Total Comments 2617 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: Pembunuh Cinta

Posted On: 12 days ago
Views: 1111
nak kawan melayu jekk

saya bottom mix melayu n chinese,21 thun,msh belajar,mencari kawan melayu yg berumur 22-30 tahun. stay area Gemas,negeri sembilan atau area Kelana Jaya,selangor. yang penting dia penyayang dan memahami. rindu sgt rse dipeluk,disayang dan dimanja.saya bosan bler sorg diri.bole temankn sy?? 0107145042


Posted By: k i m h o r n y

Posted On: 13 days ago
Views: 1131
ready to roll !

fonesex di layan .. Huhuhu ! Bosan malam ni . Number masih ada di bawah .. K i m h o r n y .


Posted By: ahmadn tarmizi

Posted On: 13 days ago
Views: 1076
cari chubby gemuk

sesiapa yg lepak dkt tasik pemaisuri
whatsaap danwechat mizi
bottom/flex,chubby
melayu
WECHAT:WXID_ELCNOTPQ97YH12
WHATSHAPP@ LINE :0196423105


Posted By: minat 50an

Posted On: 13 days ago
Views: 1093
cari yang misai tebal

sya lelaki 20an mencari bapak2 yang umur 50an dan keatas, yang ada bulu dada yang lebat, bulu lengan yang lebat, misai yang lebat, janggut yang lebat dan bulu betis yang lebat. kira lelaki 50an yang banyak bulu lah, sya lagi suka klu lelaki tu dah penuh dengan uban, rambut putih dan misai pun dan putih. klu bapak2 mempunyai ciri2 diatas blh la kita kenal2, saya suka ringan2 je, saya xsuka main belakang (meliwat @ diliwat) suka teknik 69 dan romen2. saya tinggal di kelantan, blh msj sy 0139306924 tp jgn cal kerana sya dan berkahwin.


Posted By: boy

Posted On: April 3rd
Views: 1096
mencari teman yang setia.

Saya nak mencari wanita yang ikhlas dan jujur,serta tahu menghargai kasih sayang,kalau sudi tel@whatsapp ja sya di no-01115633370,,hanya wanita sahaja bapok@gay tak dilayan ya..


Posted By: haha.....

Posted On: April 3rd
Views: 1108
cari abng angkat yng xmok.&x pondan.

hi sye tngah cari abng angkat yng baek and jujur.........klau ad cal je k.0193661542.....


Posted By: syah

Posted On: April 2nd
Views: 1164
looking for masseur

hai, any masseur here? area melaka.


Posted By: along

Posted On: April 1st
Views: 1282
shamil

32 mai no fon nk borak2


Posted By: Nan

Posted On: March 31st
Views: 1300
Lelaki Dari Kota Bahru dan Tempat Lain

Hi saya berbangsa India dan beragama Hindu.Akan berada diKota Bahru atas permintaan ramai urusan Kerja (Urut Badan) 1/2 June 2014.Ingin berkenalan dengan Lelaki Melayu yang bujang,Kawin atau (Duda pilihan utama).Saya 41/176/67 badan berbulu serta sunat.
Siapa yg minat dgn org mcm saya,bolehla tingalkan sms kat phone saya.Sms aje okay.Lelaki dr tempat tempat lain pun di alu alukan
James 012-6328447


Posted By: shamil

Posted On: March 31st
Views: 1259
along

Shamil dok kedah tapi skrng mlka alr gjh stdy dkat sane..
Umo shamil 20...along pulak....


Posted By: along

Posted On: March 31st
Views: 1233
to shamil

Laaaa betol la,ni doq mna?:-)


Posted By: shamil

Posted On: March 31st
Views: 1231
along

Betul ke tinggal disane..tak caye la..


Posted By: along

Posted On: March 31st
Views: 1220
to shamil

Nk kenal jom2 along orang taiping perak,


Posted By: ucop

Posted On: March 31st
Views: 1175
cari teman

hye..yusof,33 duk slangor..0134430823


Posted By: shamil

Posted On: March 31st
Views: 1143
along

Along tinggal dimne ade wechat tak...jom la kenal2
Kikikikiki


Pages [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ] Next Page ->