Total Comments 2625 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: to bosan..

Posted On: February 4th
Views: 409
tuk bosan

sbnrya aku ni baik... xda la jhat pun... psal tu aku xbuat.. dah sggap mcm.ayah.. dia yg buat aku jdi mcm ni... psal prNgai dia la... memag aku syg gak.ngn dia.. skrg dah xfa lgi...lnta dia la... dia nk idup ka nk mati ka.. nk main ngn spa pun... aku xda hal lg dah ngn dia... dia g mampus lg baik.... aku xpnah jmp org sbaik dia dia dan xpnah jump orNg sjahat dia... klau brkawan ngn aku baik elok2 xjdi mcm.ni la... dan lgi satu klau dah thu aku ni bukan taste buat apa la hg lyan mxg aku mula nk knal dul...spatutnya hg btrus trang klau hg ada org laen dah sblum aku.. spa2 sblum aku.. hg xpatut buat mcm ni... klau hg ckap aku awal2 hg dah ada laen sblum aku... aku xkn blik dri kl smta nk jmpa hg... dan aku pun xkn syg hg..
.. hg pun patut klau dah ada sblum aku... setia la ngn org tu yh sblum aku.... aku pun xda nk mcm ni... xda la aku nl mgharap sngT... dah jdi mcm ni baru nk serabut lak.. aku dah xda apa2 prasaan ap lgi... cuma trkilan la...bila aku dulu mati2 sygkan hg... aggap hg dah mcm ayah aku.. lyan aku trlalu baiik . smlai aku pun prcya yg hg ni baik..ak xsggka pun sblik topeng hg...


Posted By: wan mggis sasau

Posted On: February 4th
Views: 408
0125491156

Wan mggis aku x pnah pun ada perasaan kat hg..sorry la dari mlmtu dh aku x inginkat hg masa mbik kat stesen bas..mlm tu gak aku nk antaq kat kmpong hg..tapi hg bg alasan mcmmcm...ada hantu la kat umh hang...aku langdung x ingin kat hg...siang aku nk antaq kat umh hang mcm mcm alasan hg bagi...muka tembok x malu hari hari aju halau hg tapi xmau phm..aku saja buat hg bg sakit hati kat aku tapi hg buat x phm..aku xnpbah pun sentuh hg..hg ja yg terhegeh nk pelok aku..jenoh aku mngelak..aku tidoq ngn hg pun aku x mau tngok muka hg..dh aku x suka kat hg..aku tetpaksa ja lyn hg..harihari aku buat supaya hg sakit hati kag aku..akhirnya aku ber jaya...dan terus tinggalkan hg smpai akhir hayat aku..


Posted By: Bosan

Posted On: February 4th
Views: 399
Siapa Setuju Tolong Komen

ler.. sekarang asaari pulak meroyan.. dah kena batang hidung dia sendiri.. bagi wan manggis isap.. tidur berpelukan. cium mulut bagai... baru la nak melalak pulak kat sini...

DAH MEMANG KAU TU GAY.. NGAKU JA LA...

SEKARANG AKU PULAK SOKONG WAN MGIS...

PHUIIIHH

DUA DUA SIAL


Posted By: bosan

Posted On: February 4th
Views: 399
anak haram

Hg pun anak haram jugak muka burok mcm wan mggis satu gang ngn dia..duka isap butoh dan bg lubang taik


Posted By: tobat dia xcall..

Posted On: February 4th
Views: 405
penakut la bosN tu...aku call hari tu pun xangkat.

last trus call xdapat..


Posted By: klau takt muka hg dajal we..

Posted On: February 4th
Views: 389
aku lsg xheran la

ad awek.pun aku lyan... gu xkisah main dgn laki or pompuan... haha... blagak kaya tnjuk kat aku bmw konon nk kata dia kaya la... haha haram last wira buruk bumbung pun dah reput... rumah pu. buruk dah papan tggu nk roboh... xda spa nk main ngn dia. ngn mak sndri pun jdi... aku tipu k.. aku dyk umah hg sbulan... mcm aku xtau... sja aku xkta apa... diam aku... slgi stu sbnrya aku dah tau dah pun prngai pukimak hg ni... start aku dah tau.. mul tu xknal memang la.. la dah kenai.memang dasar pukimK... mcm tu la prangai.. cepat la mampueh ashaari... dah tua dah... lgi btambH dosa hg ja lgi hg duk idup...dah la brpuluh2 tahun hg menyonsang... aku cmfrm la.. dgn prNgai hg... xda la nk kwan ng hg:
brtaun2... cis gtau aku ada budak kwan smpai 8taun.. blah la hg... dia otak budak lgi kot time tu... la dH bsaq fi dah boleh pk... dia pun xingin kt hg jgk kan.... spa la yg nk klau prangai babi puki mak mcm hg... mak hg sorang ja ada dlam idup hg.. tu pun psal dia pk ank... klau dia xpk ank dia pu.dah tiggLkn hg...


Posted By: kepada bosan..

Posted On: February 4th
Views: 387
0125491156

Kepal butoh hgla pantat..call aku nk bcakap ngn hg celaka cibai babi..


Posted By: Bosan

Posted On: February 4th
Views: 394
Siapa Setuju Tolong Komen

2 msg tu dari asari.... dia hantar dari parit buntar..

dajal punya asaari. dah bagi wan mangis isap butuh dia hari hari.. buat cerita pulak selalu halau dari rumah.. kalau bertepuk sebelah tangan tak bunyi la..

hari hari tidur berpelukan, bercumbuan.. bila dah jemu buang...

MANGIS PUN SIAL GAK.. cakap ja besar,.. tak berani nak buat...


Posted By: xda crita benar pun la dri

Posted On: February 4th
Views: 388
nak nafikan malu...

prasan muk ensem malu la konon klU org dah rsa ada rupa dapat yg mcm aku.. psal hg tu low class... hg yg ajak tgglcari rumH tggl bdua... klau hg xsuka aku lsg... hg xtggu aku kt stsyen bus kol 2pgi... hg xkluaq duet hg baratus2... utk aku.. dab hg penah ckap kat ak nk tlog aku bgi.pjm 900..utuk dpisit rumah.. last dpat rumah kpg.. murah ckit.. klau hg xsuka aku hg xkan bodoh tlog prabis utk aku... xyah nk nafikan la shaari..klau dah dasar pukimak tu babi mak hg jgk la... la ni aku dah xhingin pun ngn hg... pdan muka hg duet hBis brTus2..aku xkisah.. hg punya psal la... bukan aku nk kncing hg... dah hg buat prangai mcm babi... aku sebnarnya xheran pun ngn hg... aku xkwan hg aku xrugi skupang pun... aku boleh fokus kt awek aku... gua xda hal la... tpi lu smpai kmsmpus.. mcm tu... satu hari hg akan cari jgk aku..kita tngok ja la prnainan hg ni...


Posted By: kepada semua

Posted On: February 4th
Views: 395
cerita sebenar..

Sbnarnya ashaari dari mula knal pun dia x suka pada wan mgis ni..shaari x pnah sentuh pun wan mggis dia je terhegej nk kat ashaari...wan mggis bertepok sblah tgn..hari2 ashaari halau dari umh dia...terpaksa carikan umh kat bndar baru untok mngelak wan mggis duduk kat umh shaari..tu certa yg sbnat..bnyak lg cerita nk bg tau tapi dh letih nk menaip...nnti klu rajin aku cerita lg..


Posted By: bosan

Posted On: February 4th
Views: 381
wan mggis sasau

Wan mggis bertepok sebelah tangan..ashaari x suka pun kat wan maggis...bodoh pnya wan mnggis..dh ashaari x mau kat hg belah la jenis muka x malu w.an mggis ni ..muka tembok.


Posted By: xyah la nk nasihatkan org sngat

Posted On: February 4th
Views: 391
dasar manusia munafik lgi sial

sma ja dpat puki tibai jgak...kpla butuh... fmly sndri pun blum tbtu ckup dah nk berdakwah lak.. jga la ank bini tu bgi btol.... ntah jdi suami pu. xckup nfkah...haha... kain sndri nk londeh nk tlog gulunkan kain org... p mampueh la....


Posted By: wan mggis

Posted On: February 4th
Views: 383
weh kimak

Yg korang nk sekolahkan aku phal..bodoh lg bangang...pukimak pak aji pak lebai.dapat puji sma ja korang tibai.. Amik serlan lebai atas kepala letak tpi... Korang pahal jdi penceramah bebas kt cini... Hmpa pun sma ja.. Minat jantan.. Abis phal msuk website ni... Nk skodeng jgak la... Bodoh... Sekolah kan ashaari lgi bukan aku.. Aku muda lgi... Pimpuan pun. Bukan ak xpnah.... Smpai msa dapat calon yg baik.. Ak kwin jgk... Bukan 100% dgn life ni.. Skdar enjoy..
bgi cahaya kat ashaari yg dah 50 tua nk.mampus pun xdar lgi.. Main2kan prasaa.org... Dah brpuluh tahun dah sonsang...
aku xprlu cahaya yg yg terang tu la... Ak dah siap psang spotlight lgi dah... kimak babi..


Posted By: taubatan nasuha

Posted On: February 4th
Views: 379
ALLAH SYAGKAN HAMBANYA

SETIAP HAMNYA YG DICIPTA SUDAH DIATURKAN PRJALANAN HIDUP YG BERBEZA~BEZA.. TANDANYA ALLAH MEMNYANGI HAMBA HMBANYA BERIMAN DAN BERTQUA ADENGAN KPADANYA.. SETUAP HMBA HMBANYA DIUJI DENGAN CARA YG BEBEZA JGAN MEMBUKA AIB ORANG. SESUNGUHNYA ALLAH AKN MMBUKA AIB SENDRI KEPADA ORANG YANG MENGAIBKAN ORANG LAEN.. SEMIA ANAK ANAK MARILAH KITA BESAMA KEJALANMA ALLAH B
ESRSAMA SMA.!!


Posted By: yussril

Posted On: February 4th
Views: 389
to wan maggis

Kisah yg menyayat hati saya sokong cahaya terang
Truskan prjuangan anda semoga mndapat hidyah kejalan yg diredhainya.


Pages [ 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ] Next Page ->