Total Comments 2646 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: to bosan

Posted On: February 4th
Views: 514
anak haram

Puki taik hg la..call pun xberani angkat lani dh x berani guna nombor hp 0174582776...butoh pak hg puki makhg..aku ngh usaha cari alamat hg..


Posted By: Bosan

Posted On: February 4th
Views: 513
Siapa Setuju Tolong Komen

huhuhu.... rupanya asaari yang suka kan hang.. betul wan mangis cakap. kalau tak suka kenapa bagi duit, bagi makan, bagi dok rumah dan bagi hp...

sememangnya asari ni suka menipu... tipu konon dia tak ingin..

haritu ada upload konon dah report polis kerana wan manggis curi hp... betul ka?

ha ha ha... hanya nak caver konon jantan str8.. rupanya plu terdesak.. dgn wang magis pun jadi... siap bela lagi...

KESIAN.... SIAL BETUL ASAARI NI... KNP TAK AJAR JA.. TAKUT KUT... LAWAN SATU SAMA SATU...

kalau aku dah lama dah bersemuka dengan mangis dan sanggup la jadi apa pun sebab hina mcm ni..

tak ada kote kot... tapi kalau tak ada mcm mana wan nak isap hari hari kan???????


Posted By: DAJAL GAY YAHUDI KOMUNIS

Posted On: February 4th
Views: 504
Ohhh...baru aku tau cerita sebenar ...

....wan manggis dah luahkan perasaan cerita panjang lebar ....ashaari pun dah luahkan perasaan ...baru aku faham ha ha ha .......camtu lah cara aku ....kasi gay2 ni beromen sesama sendiri ...pastu laga2kan mereka sampai gaduh nak berbunuh ...biar semua aku seret masuk neraka ...ha ha ha .....ya betul , ada jugak ustaz2 cuba nak nasihatkan wan manggis tapi semua ustaz2 tu kena maki balik ...ha ha ha ...nasib ko la ustaz ....


Posted By: xyah la nk cover lgi

Posted On: February 4th
Views: 494
smya org dah tau

klau hg nk cover dah xda ap lg hg nk.cove smua dah trbuka aib sndri... tu la jgn buka aib org laen kli... klau aku ni buruk... hg yg dpa kata ensem sngt tu haha. xda la hg nk kwan aku.. hati2 main ngn aku.. p mampus la hg.. xda apa lgi nk cover dr i hg... aku dah knal.hg bdoh.. prangai hg dari a smpai z.. klau hg dah xmau... org bodoh ja sggup prhabis duet utk org yg dia xmau.. org yg lsg dia xpnah hingin.. org bodoh ja akn habiskn duet bratus2... haha... aku xada hari nk.gila kat hg... p la mampus... aku dah puas pun... ak skdr enjoy dgn hg... bodoh.. yg tu yg prasan kata aku anggap hg lover couple... aku xpbah sbit pun psal lover couple slma aku kwan ngn hg... aku cuma bgtau aku sygkan mcm ayah aku sndri.... bodoh lgi kimak..


Posted By: xyah la nk cover malu..

Posted On: February 4th
Views: 499
haha..

hg tu pun.xda la elok mana pun... xda msa aku nk cari hg org tua we... xyah la nk prasaan... skrg smua org dah tau... sbnrya org yg hg kata mcm2 ni... hg sdri dah kwan hari2 bgi kt aku... haha... xyah la nk.cover malu... biar smua org tau yg aku ni xda la buruk sngt... huhu.. klau aku buruk org yg dpa kata endem xda la nk kwan ngn aku.. bgi kat aku hari2... smua org dah tau ..haha antar la pic ank ikan yg hg kata jmbu nk kat hg tu... aku dah antar kan kt hg.. yg aku p jmpa... mkna kata aku msih lgi ada yg nk.. haha...


Posted By: klau btol aku suka curi.. msa aku kt umah hg..

Posted On: February 4th
Views: 499
duet mak hg pun aku dah curi..

bag duet mak hg stiasa atas meja makan...klau aku nk curi dah lama aku curi... knapa dah dkat 3 bulan baru aku curi duet hg.. psal aku dah xthan dgn prangai hg... bgi aku sakit hati.. tu ja cara aku nk blas bgi hg skit hati... sblum tu aku xpnah ada niat nl.curi pun.. klau aku pnah msudak pbjara skltpun... itu stu pengalaman utuk aku blajar... hg pnah ka lalu... xpnah kan... so xyah nk.hkum org dgn kisah2 silam... xd spa yg smpurna... mcm hg pun klau duk main jubur ngn budak2 skolah..klau tuhan nk tunjuk... hg akan kantoi jga kna tggkap bwak kes 377 knun ksiksaan sbab melakukn liwat.. sma ada scra rela atau tdak rela.. hg pun jahat... cuma xtertanggkap ja... xyah la nk hina aku bkas bnduan la ap... klau tuhan nk tunjuk kt hg satu hari hg akn kna jg tggkap kes liwat... ok.. la antara hg ngn aku xda apa2 lg bodh.. kimak..


Posted By: kpd wan manggis

Posted On: February 4th
Views: 497
0125491156

Muka panjang gitam berkulat sbiji mcm hindu paria...sorry la tigakali kiamat pun aku x ingin kat hg wan mggis sial woii..hg yg terhegeh mnangis lah p umh aku nerayu suroh teroma hg..tapi aku tetap ngn pendirian aku tolak hg dh la nuka hodoh butok prngai burok...muka penjenayah..mmg penjenayah pun samun sana samun sini..tggu masa ja penjarapnggil hg.jadi sial ja tngok muka hg hidip xberkat..


Posted By: laen kali xyah nk.hina orang..

Posted On: February 4th
Views: 480
klau dah orang hg hina

ternyata yg jga yg nk... bodoh sbnarnya orang tua mcm hg ni..... xyah nk buka aib org kan trbuka aib sendri.. bodoh... org tua cm hg ni xda la laku sngt... klsu btol hg laku... xkan la org yg hg hina ni kata bruk ls smua mcm2 lgi hg hina aku... ank.hindu paria la apa... klau btol aku ni.hitam cm rindu paria.. hg pun xkn la nk aku.. boleh bgi aku tiap2 jari... utk pengetahuan hg... hp yg hg bgi aku guna ni... dah xda kat aku skrg ni... aku dah pun buang ke dinding.. dah berkecai... puas la hati hg... klau aku ni nk mncuri duet hg la kqn... hari fisrt aku smpai umahh hg tu la aku dah renbat bodoh.... baru knal shari hg pun xtau lgi rumah aku... klau aku nk.curi.. aku curi smua haeu ptma aku smpai kt umah hg.. aku dah curi dan aku lari pun hg dah xtau nk cari ktmna... tpi psal aku xda niat nk curi.. bodoh. aku xpnah curi brang org yg aku kwan... aku cuma dah xthan sngt hg slalu hina aku... kutuk aku mcm2... hg kata hg nk tggal.aku...


Posted By: biasa la bro jantan..

Posted On: February 4th
Views: 488
bukan pondan...

biasa la smntara nk bsaq.... orang tua otak benak mcm hg ni... xsusah pun nk baru siko sikit dah sndri yg mngaku kan... haha.. dsar otak benak mkan ubi kayu... memang la aku curi duet hg... tpi psal hg tu yg suh aku curi... bodoh punya orag tua... otak benak mcm ikan kurung.. srdinl... otak klau dah senang ja nk siko bgi hg ngaku... knapa malu ka... sblum ni hg huna aku mcm2 kt dlam ni... kata aku buruk la xda spa yg nk la... trnya hg tu yg kemaruk nk kan aku.. haha.. dasar jantan tua pondan lgi bodoh...


Posted By: Bosan

Posted On: February 4th
Views: 484
Siapa Setuju Tolong Komen

wahhh... drama luah perasaan antara wan mangis dan asaari...

akhirnya terbongkar juga kisah cinta menyayat hati...

dasar jantan sial...


Posted By: kpd wan manggis

Posted On: February 4th
Views: 472
0125491156

Lagi hg suka curi duit , sementara nk p kencing pun tinggai sat ja duit dh hilang dlm dompet..mmh jenis ygn panjang suka mencuri..maklumla biasa masok penjara d sg petani sbb pecah kedai di sg bakap jadidh trrbiasa mencuri ni..hp aku pin hg kebas smpai lani pun hg guna lagi hp aku..jenis muka x nalu muka tembok.


Posted By: see in your nightmare

Posted On: February 4th
Views: 467
aku memang dah xkwan.dah ngn hg..

Ok... Tapi jgn lupa.. Ini smua xkn tpdm dalam diari hidup aku... Mnusia pling baik dan palig bBi didunia... aku memang dah nk bunuh hg dah mlam kt rumah sewa tu jg ada prasan talu kasut dlam bilik.. tali ksut tu memang sku niat nk.jrut hg bgimati...tme hg tdor... tapi xtau knapa aku tngokmuka hg... aku tringat sngt ngn arwah ayah aku...kuar bleter m hg sma ja... kcian kt mak hg ga... mlam tu tau pulak takut... nk tdor pun xbrani kan... haha... ak dh knal la hg tu... dlm tipon ja... main undang2... dia ni memang xckup jantan.... ok ashaari... aku cau dulu... memang dasar bgsat mcak hg... hg ingt hg dpa alu xleh hidup klau xdah hg... hlau aku konn lpas tu baik ngn aku balik.. main jgk ngn aku.. dasar dayus kimak .. smua ni brkhir bgi hg.. bgi aku s.m.i.. ol...... s


Posted By: mcm la aku xknal hg sial

Posted On: February 4th
Views: 470
dah prangai hg tu dah mcm haram...

Awat aku xpnah lsg ka mcg ng. Bdak2 yg hg pnah kwan.. Dah sah sah prangai hg dah mcm sial .. Tpi trnya jga kan org yg org kata ensem gila babi.. Boleh kwan ng. Aku lma dan bpleh bgi aku hari2... Haha... Xsusah pun la org otak benaj mcm hg ni aku nk umpan spya buat pngakuan... Dah terang2 ap yg hg post ni trbukti yg hg tu pnah kwan ng. Aku.. Hari2 ngn aju.. Mknaya aku xda la buruk... Klau aku buruk xkn ls org yg dpa kata ensem tu boleh bgi kt aku hari2.. Xsusah pun nl siko orag tua otak benak.mcm hg... Haha... X mau ngaku psal kutuk aku mcm2... Hina buruk la apa.. Spa pun xmau...last trkntoi dia yg brpapa lama ngn aku org yg dia hina ni... Dasar tu bodoh lgi pulimak... Xsusah pun nk umpn dgn siko otak hg yg benak tu.. Psal apa...aku dah kenal sngat prangau hg.. Haha.. Hg p lamna hg nk... Aku ckit pun xhran la babi... Nti ada hadiah utuk hg... K... Hadiah yg xda spa pun tahu mlainkn sku dia.. Ok..


Posted By: kpd wan manggis

Posted On: February 4th
Views: 461
0125491156

Akhirnya aku berjaya juga bg hg sakit hati kat aku...sekarang aku dh bebas nk p mna sapa pun xdak sapa control..dari dulu lg aku halau hg dari umh aku ..hg jata mrgat la nk kat hg mirul la aku x pnah halang pun, aku nk bg duit lagi supaya hg p jat depa tapi hg x nau hg nak jat aku yg tua ni gak..tapi malang aku lngsung xdak prasaan kat hg pun..tapi dh otsk hg beku x mau phm..


Posted By: hg tu yang bodoh sbnarya

Posted On: February 4th
Views: 433
aku xkn maki hamun hg klau

Prangai hg xmcm sial... Suh aku brubah... Aky dah cuba brubah... Tapi prngai... Hg sndri mcm mna babi?!?. ... Hg tu xyah nk.megah sngt la klau nk kta budak2 gila kt hg.k.. Budak yg hg kata kwan smpai 8taun tu.. Mna???.. Dia msih bgngap lgi boleh. Tgok bila dia dah bsaq dia pun.xmau dah ngn hg babi....ank ikan yg hg kata jmbu mna??... Mna?? antar pic ak nk tmgik... Aku dah antR pic2 org yg aku p jmps.. Yg hg kata aku xlaku... Knapa boleh ja dapat... Aku xyah pon nk post dlam bi.. Mcm hg.. Xkmaruk la aku smpai xdapat lsg.. Bspah ja duk ada... Ak pompusan pun aku boleh main.. Ak sijil kursus kawin kt hg... Utuk ap aku buat kursus tu... Utk kwin dfn gay mcm hg ka ngokk.. Tu mknya life ak x100% dgn plu... 5% ja skadar enjoy.. Tpi kalau hg mgkin la 100%... Umur dah 50 pun xda lfi hati nl brumahtanga.. Rumah xda wtanga ja utk hg tu.. Somsang smpai kemampus..


Pages [ 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ] Next Page ->