Total Comments 2910 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: hp hg buruk.ni.. aku curi ka??..

Posted On: February 17th
Views: 795
hg yg bgi aku pkai..

Bodoh sial org tua... Hg p tngok hp hg bwah rumah hg.. Aku dah ltak stu mggu lpas la babi... Ak xda duet sngt nk curi tipon hg bruk tu... Bpa duet???.... Aku dah beli baru snsung s4 dgn tab 3.. Org tlong belikan.. Hg g mampus la kimak... Dasar gay tua nk mampus... hg tu cuma brani ngn undang2... Hg mai onw bye one ngn aku... Kimak.. No weapon no rule come la babi tua... Aku tggu kt bendang hg bwak aku hri ru.. Mai la ni.. Xyah ckap bnyk... Hg xbrani kan klau xlibatkan undang2... Mk hg branak hg jdi khunsa


Posted By: kpd mggis gelap bnduan

Posted On: February 17th
Views: 812
muka xmalu

Hang ingat balik la..ada ka aku pnah byq mkn minum hg sorry la ..haram duit aku untok hg..sbb hg miskin ja aku bg pinjam untok hidup rotex ngn lesen tu pun hg paksa aku x rela pun..sbb aku ada duit ja bg pinjam kat hg supaya hg boleh belah dari umh aku..buat sial ja hg duk umh aku...hari2 aku kutuk hg tapi hg x phm aku sbnarnya benci kat hg..tu yg hari2 aku halau hg..yg pasti hg x lama lg di cekup polis sbb mncuri..aku nk usaha jmpa IO yg mbik kes yg hg curi hp aku..aku skarang nk p balai jawi nk mbik repot jat sana dan lepas tu nk p b serai jmpa pegawai polis yg mbik kes ini..


Posted By: to peminat

Posted On: February 17th
Views: 800
drama dah bermula

meriah balik la blog ni.. best best.. nak tgk siapa yg mnegalah


Posted By: Saha

Posted On: February 17th
Views: 784
sepatutnya tutup je website ni

dah mai dah dua ekor anjing menyelak pulak dah. kalau berani balun ja la. nak takut apa. angjing menyalak ni jenis takut nak gigit


Posted By: to shaarii

Posted On: February 17th
Views: 777
pos lgi byk

Post la.. Besttt gila... aku yg muka paria pun hg sggup projek. nmpk sgt hag ni dah tak ada org nak. Klau hg rsa hg ensem dn aku buruk xkn org ensem mcm hg boleh kwan ntn aku.. Main ngn aku hari2... kalau hg tk gila kat aku, knp hang pehabis duit hang bela aku, bg aku makan, bagi duit roadtax, bg duit belanja... jawab la babi haram jadah ooo. Bgi duet kt aku habis duet kt aku... Blnja aku mkan hari2... Xkn la hg bdoh nk hbiskn suet kt org yg hg xda apa... Bodoh... Siap nk bgi aku 900 utk cari rumah... Bgi aku hp... Lgi.. jawab la klu tu tak btul.


Posted By: ashaari

Posted On: February 17th
Views: 776
buat repot

Aku nak p kat SKMM bawak repot yg aku buat hg curi hp aku..supaya SKMM boleh kesan hg ada kat mna lani.


Posted By: ashaari

Posted On: February 17th
Views: 789
kpd wan mggis

Aku sekarang dh nak mati terlantar kat hospital taiping dh 2 minggu tggu nk mati je sekarang ni..aku dh x mkn 10 hari dh...hahahaha..muka x malu semua curi lani aku bk p balai buat repot lg..polis dh bnyak kali p umh hang tapi hg melarikan diri


Posted By: aku xburuk klau aku buruk

Posted On: February 17th
Views: 809
xkn la hg boleh main ngn aku tiap2 hari

Aku dpat tipon stu.. Duet hg aku peduli apa klau hg mampus pun.. Memang hg dah aku antar sntau.. P mampus la... Mkan ribu jgak duet hg abis kt aku... Haha.. Pdan muka lu sial...


Posted By: hg post la nk post pasal aku .

Posted On: February 17th
Views: 814
to asahaari.

Post la.. Pling penting aku dah blas dah utuk hg... Semua org tggu ja ashaari ni nti akn mampus secara tiba2.. Kena sntau... Biar padan dgn muka.. Dah la tua buruk.. Macam org yagudi... Muka cm puki mak prangai pun cm sial.. Aku gembira sekarg... Ashaari dah nk mampus dah... Huhu... Best gila... Aku tnggung dosa syirik pn xpe... Biar la... Aslkn aku puas hati dan hg mampus dgn kperitan... Not my fold.. Org mcm ashaari ni sesuai sngt dgn nizam tu... Spdan... Huhu... Aku puaa hati... K trima la pnderitaan sblum ko nazak nk.mampus... Huhuuuuuuuuu... Besttt gila... Hg pnah kwan ngn aku... Klau aku buruk.. Hg tu lgi buruk.. Klau hg rsa hg ensem dn aku buruk xkn org ensem mcm hg boleh kwan ntn aku.. Main ngn aku hari2... Bodoh punya org tua.. Org dah tau pun yg hg kwan ngn aku.. Bgi duet kt aku habis duet kt aku... Blnja aku mkan hari2... Xkn la hg bdoh nk hbiskn suet kt org yg hg xda apa... Bodoh... Siap nk bgi aku 900 utk cari rumah... Bgi aku hp... Lgi...


Posted By: ahaari hamid..

Posted On: February 17th
Views: 814
orang tua buruk boroi. prut buncit

Call pkcik dah nk mampus.. Spe nk ayah angkat mcm sye... Call 0125491156... Aku dah nk.mampus 2 3 hari jer lfi... Prlukan ank angkat or clon istri... Yg suka org tua dah nk mampus..


Posted By: wanmnggis banduan

Posted On: February 17th
Views: 842
0174804514, 0174858527 wan manggis

Nak cari pasangan umor 35 ke 70 tahun yg setia ngn aku, boleh tinggal bersama ngn aku di umh burok aku kmponh besar n tebal, aku nak jaga pasangan aku smpai mati, sapa yg sudi call aku, aku ni muka burok mcm hindu paria, suka mncuri duit duit hp dan apa juga brg berharga
.aku ni isap dadah minum air ketum aku terpaksa bg tau supaya semua org tau, supaya hmpa semua berhati2ngn aku ug duka mencuri...call aku sapa yg sudi..dh tiga bulan aku letak nmbor hp aku kat sini..dulu ada sorang nak jmpa aku, aku pun pi la jmpa dia, xdan nk turun kereta dia dh cabut lari tngok muka aku yg burok panjang bekulat ni,


Posted By: kpd wan manggis

Posted On: February 17th
Views: 834
wan mggis paria berkulat

Padan muka awak sapa pun xmau kat awak..muka burok perangai terok..anak haram lagi suka mncuri...banduan lagi jiran pun awak lalu meludah kat awak..jiran pun risau awak tinggal kat kmpong, nak tinggal umh pi kenduri pun fikir berpuloh kali sbb ada banduan kat kmpong


Posted By: ank bbi

Posted On: February 17th
Views: 838
otak mkn duet haram bnyk

otak mkn duet haram bnyk
Tu yg lupa...aku xkata pun aku nk.bcnta ngn hg... Ak agcap ayah agkat ja la bodoh... Psal mcg tu memang dah style hg.. Aju xpnah becta ngn laki la bangang... Aku cuma sygkan sbgai ayah...tu ja babi... Ak aggap ayah ja... Babi..babi... Hg ingt hg betina ka aku nk couple... Klau aku rsa t
hg tu couple.. Lovet couple...aku xgna pggilan abaah... Hag xkn prabis duet hg bratus2 utk.aku...klau hg xda apa2 prasaan.. Dan sifat2 yg ada kt hg yg aku knal.. Bodoh... Dasar babi


Posted By: to peminat ashaari

Posted On: February 17th
Views: 820
prangai kimak

xd budak pun yg nk hg tu... muka tua mcm babi utan prngai lak cm sial... spa nk.... haha.. kcian hg kan sahari... dah la yua msih lgi kmaruk dgn dunia gay ni... sdaq la.. 50 dah umur tu.. nk.kwin apa lg spa yg nk... dah tua muka pun kdut.. hg nk ka calon istri.. kcian hg... tapi prangai mcm hg n cm babi utan.. ashari tringin nk kwin oiik.... cari la kt dia sorg.. hindu paria pun dia on ja... jnji boleh kwin ada bini... ampa tlog la dia..bodh. babi. sial. celaka. penakut. kecut. ajak bertumbuk kimak lari tutup pintu. berani jumpa sekarang


Posted By: wanmggis banduan

Posted On: February 17th
Views: 832
0174804514, 0174858527 wan manggis

Sapa pun xmau kat aku..dh bebulan aku bg nmbor tpon aku aku kat sini..sapa pun x call dan mcj..tapi aku sangap nk isap butoh dan lubang taik aku gatai xdak sapa nk jolok..tlg la phm hmpa semua..alamat umh dh bg..mai jala terus umh aku..tapi peringatan kat hmpa duit hp jaga nnti aku rrmbat sbb dh jadi tabiat aku suka mncuri..


Pages [ 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ] Next Page ->