Total Comments 17599 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: Alixee

Posted On: March 3rd
Views: 1519
Sape free

Area Puchong only
Now kat ioi Puchong mall
Sape Sanggap
Add WeChat - xoxo_asyraf


Posted By: Asherns

Posted On: March 3rd
Views: 1519
Mencari Chub Bottom area KL

Umur bawah 25 tahun
Ada tempat sendiri untuk main
Lelaki chubs, yg berat melebihi 84kg dialu²kan
Yg suka kepada kote yg besar Dan tebal
Yg suka merasa sedap nya kena jolok
Yg suka teteknya di hisap
Yg gemar nenghisap kote yg tebal
Silalah mesej Dan kalo sudi atau ada masa nak main tiap² malam Dan berkali² semalam pon boleh
Kalo boleh tahan di henjut melebihi 45 minit dialu²kan
^_^
WC : Asherns


Posted By: azhan

Posted On: March 3rd
Views: 1515
terenganu

Mencari BF yg suka sy...sy ni nak kata chubby taklah Sgt slim tu taklah slim Sgt ....kalau bleh org terengganu satu lagi lelaki tu mestilah
No sissy not for chat ,not for liar
Laki tu mesti lah sado kalau bleh..muka tak kisah asal kan jgn kurus kering Sudan Dan tua
Umur mesti 40 ke bawah area Terengganu..senang jumpa
Ni no sy +60179213476
Wechat I'd:HAHAN_181561
IG:Ryan_HAHAN
Sy memang nak Sgt bf


Posted By: any

Posted On: March 3rd
Views: 1538
bosan

Hello everyone.. im bored.. can you chat me at watsapp .. this is my number 0138754905


Posted By: cute bottom jambu

Posted On: March 3rd
Views: 1529
cute bottom money boy for you

Hi , saya bottom money boy duk kl , 18..=..so sape2 nak rase Jolok lubang saya yg sedap ni , Whatsapp 0182286538 :-)


Posted By: Andy

Posted On: March 3rd
Views: 1526
hye

Hye 0184076248


Posted By: Eyem

Posted On: March 3rd
Views: 1577
Hi girls, jom main sex

Hi girls, jom main sex, tak kisah status, add wechat id kaz_55 , i serius mmg perlukan teman sex perempuan....


Posted By: Eyem

Posted On: March 3rd
Views: 1542
Perlukan teman sex perempuan

Hi girls, jom main sex, tak kisah status, add wechat id kaz_55 , i serius mmg perlukan teman sex perempuan....


Posted By: one

Posted On: March 3rd
Views: 1513
Nk dngr korang mengerang..

sy str8.. Kpd rakan2x yg tngh lancap share laa pic batang korang.. nk buat modal melancap.. +60109348694


Posted By: Abg

Posted On: March 3rd
Views: 1502
Cari adik gay yang nak duit

Hai...Abg nak cari adik bottom area jaybee...18-24thun sja...
Abg bayar klau adik bagi puas...
Wwtchat id Daddy_Rich101


Posted By: Asherns

Posted On: March 3rd
Views: 1490
Mencari Chub Bottom area KL

Umur bawah 25 tahun
Ada tempat sendiri
Lelaki chubs, yg berat melebihi 84kg dialu²kan
Yg suka kepada kote yg besar Dan tebal
Yg suka merasa sedap nya kena jolok
Yg suka teteknya di hisap
Yg gemar nenghisap kote yg tebal
Silalah mesej Dan kalo sudi atau ada masa nak main tiap² malam Dan berkali² semalam pon boleh
Kalo boleh tahan di henjut melebihi 45 minit dialu²kan
^_^
WC : Asherns


Posted By: Azhan

Posted On: March 3rd
Views: 1502
terengganu


Mencari BF yg suka sy...sy ni nak kata chubby taklah Sgt slim tu taklah slim Sgt ....kalau bleh org terengganu satu lagi lelaki tu mestilah
No sissy not for chat ,not for liar
Laki tu mesti lah sado kalau bleh..muka tak kisah asal kan jgn kurus kering Sudan Dan tua
Umur mesti 40 ke bawah area Terengganu..senang jumpa
Ni no sy +60179213476
Wechat I'd:HAHAN_181561
IG:Ryan_HAHAN
Sy memang nak Sgt bf


Posted By: my

Posted On: March 3rd
Views: 1488
mencari bf

Kuala Terengganu wassup me 0179213476 wechat HAHAN_181561


Posted By: Epy

Posted On: March 3rd
Views: 1443
Saper sudi

Nak kawan kawan wechat sentol369
Wassap 01119597863
Area perak selangor


Posted By: dick hunter

Posted On: March 3rd
Views: 1435
Fun Tonight

free for fun now
Melaka area
NO indian NO bottom NO sissy
looking for Abg/Adik Top sangap / bisex gersang
wechat : anonymous7682


Pages [ 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ] Next Page ->