Total Comments 2933 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: wan manggis

Posted On: February 18th
Views: 1145
bukan aku yg tulis la

....siapa nganjing aku ni ...bukan aku yg jadi wan mangga ni tau ...jaga kau ...aku santau kau ...


Posted By: RATU PONDAN SIAM

Posted On: February 18th
Views: 1134
drama semakin hebat ...

...best la ...slot Samarinda musim ke-2 ni ...I like it !!!!


Posted By: bohjan

Posted On: February 18th
Views: 1124
jgn perasaan

...woi ask sorry ...aku tak sebelahi kau la ...dua2 ni aku nyampah ...prasan lebeyyyy ...


Posted By: ask-sorry

Posted On: February 18th
Views: 1113
bagus2 ....hempuk je si wan mangga ni

...ha ha ha ...good job bohjan ...lu kasi hantam sama itu wan mangga ...aku pon dah penat gadoh2 ngan mangga siam ni ...layan bontot lagi best ....


Posted By: wan mangga

Posted On: February 18th
Views: 1110
bohjan ni nyebok la !!!!

Woi bohjan ...suka ati bapak aku la , aku nak gadoh ngan ask sorry ...ko tu pehal ???


Posted By: santau

Posted On: February 18th
Views: 1106
mana pi

memang cakap jer lebih. ka tak ada duit nak bayar bomoh? hihihi... menipu ja kerjanya.


Posted By: bohjan

Posted On: February 18th
Views: 1076
bosan

dey tambi ...wan mangga dan ask-sorry ...aku dah bosan ngan drama korang dua ekor ni ....


Posted By: Ask-sorry

Posted On: February 18th
Views: 1057
woi ...bomoh tu bangang ...

Woi ...wan mangga , aku pun nak santau kau ...tapi bomoh Siam yg aku jmpa tu punye lah bangang ...ade ke dia pi santau org lain ...kesian , mampus la org tu ...habis duit aku bayar kat bomoh tolol tu ...la ni aku tengah carik bomoh lain ...bomoh Jawa plak ....jaga2 kau wan mangga ...mesti ko takut kena santau ngan bomoh jawa ni


Posted By: wan mangga

Posted On: February 18th
Views: 1045
woi ..ko cakap baik2 sikit ye

...Woi ...pund*k ....aku memang nak santau ask sorry tu ...tapi bomoh yg aku jumpa tu penipu ....santau tak menjadi ...la ni aku kene carik bomoh lain la ...tunggu kau ask sorry aku santau kau ...


Posted By: santau

Posted On: February 18th
Views: 1036
mana santau tu

dah tak jadi santau ke? memilih utk berdebat dalam forum ni balik ke? ha ha. kan dah kata. tak akan terjadi apa apa pun. cakap ja lebih


Posted By: to wan manggis

Posted On: February 18th
Views: 1015
mnyamar lagi

Wan mggis sasau menjelma mcm mcm nma...


Posted By: ask-sorry

Posted On: February 18th
Views: 944
aku tampar kau wan mangga

....blah la lu ....aku cuma berani maki kau kat sini je , tapi aku takut jumpa kau ...kau pun cuma berani maki aku kat sini ...tapi ko takut jumpa aku ...kiranya , kita sama2 takut la ...


Posted By: wan mangga

Posted On: February 18th
Views: 927
aku santau kau ask-sorry

...meluat lak aku kat kau ..pigi dah !


Posted By: ask-sorry

Posted On: February 18th
Views: 918
aku pun tak hinggin

hek eleh ...aku pun tak sudi balik kat kau ...lagi sedap gadoh ngan kau ni ...aku nak cari bomoh Afrika kasi Voodoo sama lu ...


Posted By: wan mangga

Posted On: February 18th
Views: 894
gaduh balik ngan ask-sorry

...ahhh sudah la kau ...aku tak jadi berbaik ...ni nak gaduh balik ni ..aku santau kau .


Pages [ 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ] Next Page ->