Total Comments 2912 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: yuhuuu

Posted On: February 11th
Views: 1239
mana pi

mana pi wan manggis yang dok melalak tu.. dah kembali kepada ashaari kot. cakap tak serupa bikin


Posted By: dah lilang

Posted On: February 11th
Views: 1286
tak ada ka

dah tak ada ka drama minggu ini


Posted By: adik gian

Posted On: February 10th
Views: 1229
1112325851

Sejak plg kolej jd rindu nk btg kalo ada besar2 best la adik suka hsp btg berbulu.cal ya.tj


Posted By: sepi ku tiada batang

Posted On: February 10th
Views: 1223
1112328251

Sejak aku jd gay tak ada seorang jantan pun nak main aku gian ni.tlg jolok btg jubur aku nak yg besar2 kalo berani cal aku nak hsp kotei siapa pun ok.


Posted By: siapa aku tampa kamu

Posted On: February 10th
Views: 1201
0196724008

Setiap saat waktu indah ku ingat kamu.kini aku sensara tampa kamu,maka d c c aku ingin cari teman baru lelaki mahco cal la aku buat teman kesepiaan,aku amat sunyi. .Kasian aku cal la skrg,


Posted By: main mlm kl.

Posted On: February 10th
Views: 1170
0123089327

Sya chubby k.l. Ingin cari kenalan area k.lumpur.saya nak abg kuat dan byk bulu dada cal ya.


Posted By: mR eLeGaNt 2013

Posted On: February 10th
Views: 1177
tolong saya!!!!

Mencari abang2 yg bleh jdik psangan sy utk ke Nite Ball pd hujung February nie. Ciri2
- tinggi lebih 170cm
- brumur 23-29
- stay area bdektn kelana jya
- kurus
- kemas/ x smoking dan boleh siapkn pkaian sndiri utk mjlis tu.
- pure man @ lelaki sejati
- pure top single
* kot2 lepas event,we can be declare as a couple


Posted By: Tok Dukun

Posted On: February 10th
Views: 1200
Nak aku Tolong

nak aku tolong cariKan ka. IBU santau. mesti tak nak kan. SEBAB KO TAK SANGGUP BUAT DIA MERANA. ko kan sayang dia. KALAU TAK SAYANG TAK KAN LA KO MASIH MENCARI DAN MENGHARAP DIA. AKU DAH TGK POST KO DARI BULAN 10 SAMPAI SEKARANG. semuanya tentang asaari. dok pujuk. dok rayu. dok maki. dok ugut. semua ko dah buat. tapi dalam post ni ja la.


Posted By: wan mangis

Posted On: February 10th
Views: 1195
ya ka?????

daripada dok melalak dok ugut dia tu. lebih baik la ko pi beli white kologen. bagi putih dan bagi hilangkan kurap2 di badan. mesti asaari akan kembali pada kau.


Posted By: sepi dah

Posted On: February 10th
Views: 1086
sedor diri

PETANG SEMALAM AKU TERSEREMPAK DGN ASAARI DEKAT BATU LIMA KEDAI ROTI CANAI TEPI BAN. DENGAN MISAI NIPIS DICUKUR. DOK MAKAN ROTI CANAI DENGAN BUDAK AYIE PARIT BUNTAR. SIAP BERGURAU SENDA LAGI. TU LA DINAMAKAN BAHAGIA DENGAN ORANG YANG KITA SUKA. KAU?????


Posted By: wan manggis

Posted On: February 10th
Views: 1045
wahh hebatnya...

hebatnya dia. hebat maki. hebat tulis. hebat ugut. satu haprak pun tak ada lagi yg dia buat. dok melalak ja. semakin hari semakin ashaari bahagia. dia semakin hari semakin derita. lamanya dok cari ibu santau. ka tak ada duit nak bayar. susah apa pi je la rembat duit org. mcm yg hang dok rembat duit ashaari tu.

aku cuma recall balik apa yg kau cakap ja. sebab hang byk cakap. tak ada habuk.


Posted By: ni last post aku...

Posted On: February 10th
Views: 1050
klau ampa nk ckap ap amp ckap la

Aku dah xpduli dah cuma satu hg aku mahu...mnusia yg kianat dgn aku... Dah hina aku mcm2... Ak xpham manusia jnis ap... aku cuma fham ap yg aku nk... Sndri yg nk...


Posted By: kita tggu tengok dah la... ckap bnyk xd guna..

Posted On: February 10th
Views: 1060
ashaari aku akan pstikn..

Korang tggu k...tngok... Puki mak xkn brni jmpa dpan2... Aku dah pnah p umah dia aku hmbat ngn kayu lari msuk.umah... Sembg ja lbeh... Haram pnakut... Xpa la kita tggu tngok.dah la... Aku dah xkcian dan org tua ni... Aku akn pstikan mampus kna santau... Skrg aku tngah cari tmpat nk buat... Aku tngah cari blah slama perak... Aku skrg ni kt selama.. Tdir umah member aku... aku dah jmpa pun... Aku nk.bgi pluang kat org tua ni puaskan dulu nfsu sonsang dia... Enjoy l dulu..... Jgan nti call aku xthan mnta maaf... Demi allah dua klalimah hadah.. Aku xmaaf dah.... Tggu ja next step n step by step im the answer all this.... Aku dah xpk dah mak hg yg dah nk mampus dah xda spa cuma harap ank yg xguna sorang ni ja... Ni bukan alasan aku sblum2 ni xtrjadi ap2 kt ank hram tu.But ak msih lg... Tggu ja babi sial... Aku dah xda hati perut dah nk pk psal mk hg smua... Aku akn blas jgk utk hg... Sekali dah aku btol2 nekad.. Aku akn truskn.. Aku xkn brundur lgi dah... Ko yg nk aku jdi kjam mcm ni... Dan cuma aku psan jgn cari aku klau nti... Tu ja.. Aku xkn maaf dah... aku xugut tpi memang aku nk buat btol2... 2 3 org yg mympuk buat aku btol2 gram.. Org yg mympuk mcm bosan.. Aku dah dpat fhoto hg kt fb... Hg pun akn trima sma mcm ashaari... Ashaari hg manusia celaka... Hg sndri yg pilih jgn slahkan aku... Jgn kata aku jahat... Aku xpnah pun jhat dgn hg... Aku xpnah pun buat hg... Aku xpnah


Posted By: naomei

Posted On: February 10th
Views: 1053
ku bohsan

Korang , aku bohsan la .... aku nak cari kawan yang berumur 25 kebawah ada x ? Lau ada add aku dkat wechat naomei96 ..
Atau call aku 0194927661


Posted By: to wan mangis

Posted On: February 10th
Views: 1078
sedor diri

ala wan bukan berani pun nak buat. dia cuma nak ugut ashaari ja la. bagi ashaari takut dan balik kat dia. bukan berani nak buat pun. layan ja drama tu. sikit kureng dari areana rose....


Pages [ 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ] Next Page ->