Total Comments 2616 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: man gian

Posted On: January 29th
Views: 463
012 515 2379

Saya ingin berkenalan dgn jantan kuat main.kalo sudi tlg cal saya no ni 012 515 2379. Org penang batang kuat.


Posted By: mimi penang

Posted On: January 29th
Views: 461
col i 0174517855

Saya nak urut batang yg lelaki penang siapa minat blh col i,hanya harga blh bincang.ok


Posted By: boeh call klalau xouas hati

Posted On: January 28th
Views: 500
0174858527

bosan taij babi


Posted By: yusman

Posted On: January 28th
Views: 494
siapa nak kawan.

Mencari kawan setia d utara aja yg sudi ber kawan saya blh sms no 012 541 7448.janda ?gadis tua?gay,.amat say hargai. Skrg.


Posted By: Bosan

Posted On: January 28th
Views: 486
Sesiapa yg setuju tolong komen

sendiri pos sendiri komen....

cara tulis pun dah tau dah... jgn igat org lain tak tahu...


buat geli ja..

taik lembu....


Posted By: to bosn kimak

Posted On: January 28th
Views: 513
0174588527

call ak anytime.. xpuas hati mai dpan2..


Posted By: bosan

Posted On: January 28th
Views: 510
sesiapa yg setuju tolong komen

ok la ak mengalah la ak mnta maaf aku
ok. ak xpost lgi dah

msti lgi teruk dia akn post sememngnya aku ni tngah sngap xda sesiapa yg ak nk main ak ak ke sesngap.thap gaban ah... sesiapa yg lalu dngn aku.

ak xguna lgi nmber tu sal ak ni penakut la xpnah gaduh. ak xd niat nk kimakn




....... aku bukan nk sialkan sesiapa or nk gaduh..


Posted By: zain

Posted On: January 28th
Views: 504
to an manggis

Senang jer nak cari BOSAN 0174582776..kau pegi kay telekomunikasi cari alamatnya insaaalah ada yg tlg...kau cari dia smpao dapat pukol kasi mampos..mnyebok jer kat lamanni..klu dh mmpos baru am..aku pun dhgeram dgn BOSAN..berusaha laj wahai wan manggis cari smpai dpt..


Posted By: Bosan

Posted On: January 28th
Views: 483
Sesiapa yg setuju tolong komen

Dah buat balik perangai... cuba berlakun jadi orang lain

dasar anak jalanan...

tak anak luar nikah sapa lah tah


Posted By: bosan

Posted On: January 28th
Views: 485
sesiapa yg setuju tolong komen

sbenarnya aku tertekan ak susah nk dpatkan psangan
xtahu knpa org smua xhingin ng. ak muka elok ja ensem the old face not baby face

but ak tringin nk jdi cute the baby face but why i can't do i
sedih aku kena kutuk gila 2 dgn bdak2 plu ni

plu mna yg nk sudi trima aku ak dah xthan cmburu rgok smua org sng2 ja dpat psangan nk. nk main
.... mzi ko add la ak mizi tu my taste. sesuai sngt dgn ak bosan..






Posted By: bosan

Posted On: January 28th
Views: 477
sesiapa yg setuju tolong komen

mak aku nk cari ank ikan... mak aku sesangap gegila babi... psal butuh pak ak dah siplis.. takut nti rosak puki msk aku.. dah la barai ampa agak2 la.. mak sngap gila babi dah tahap jolok ng. timun dah btol thap gaban... spa nk tlog puaskan mak aku.. dialu alukan... boleh bayar kat mak sya k.. bgi la kt dua 2 riggit pun bole.. pdan la puki mak a ku tu pun dah brbau hnyaq... aku ni pun ank dia hasil dia jual puki 2riggit vgi mak aku dah mcam dua ribu.. biasa la mk aku ni terencat akal ckit..


Posted By: la mai ak nk buat kt hg..

Posted On: January 28th
Views: 469
hg jawb sat call aku babi

puki mak hg busuk hanyir... pliaq pk. hg kba siplis tu dapat hg muka siplis jugak... ak t cari hg smpai dapat. k... klau ngn dua aku xbuat ngn hg insyaalla... xleh layan hg ni... hg tu yg bacul lai face to face... ak call pun xagkat.. penakut cm babi... ak akn cari jgak hg... dasar butuh pak hg kena siplis


Posted By: Bosan

Posted On: January 28th
Views: 450
Sesiapa yg setuju tolong komen

SIAPA YG TERINGIN KAT HANG.. bacul... ashari hidup lagi. tak jauh pun. nibong tebal dgn pbuntaq.. tak ada pulak hang buat. cakap berapi. buat tak berani... buktikan dulu hang berani mcm yang hang dok kata dulu tu barua ooo...

kesian kat mak hang yg dalam kubuq tu.. dok maki mak org lain.. mak dia dok seksa dalam kubur sebab dapat anak celaka mcm hang..

sialan....


Posted By: to bosan.

Posted On: January 28th
Views: 455
0174858527

Hg nk face to.face ngn aku kt mna la?????... Aku cabaq hg barua sial kamjad musibat lahanat... Hg mai kt nbong tbal la ni... Aku tggu... Hg call kalau hg jntan... Barua btoi.. Ak call hg psai xjawab???... Babi100%..klau hg btol jntan aku cabaq kimak hg... Aku dah **** dah pun burid mk hg.. Allah dngb busuk... Adoii.. Kereta api pun dah boleh buat u trn la...ak call hg xjawb.. Klau hg xpuas hati... Psai hg mai jauh2 aku blah... Bodoh la dah antar pic xbrni tkut kna reject.. Memang kna reject la.. Da badan mcm bigfoot terencat... Dgn boroi..dan klau xda duet nk bli ddron ak boleh tlog blikn.. Dah dri jauh sbatu dah berbau tengittttt... Dgn taik gigi bsepai... Aku cakm xberani plak nk jawab????.. Phal sial.. Cme here to fight with me.. Im still waiting for you.. Kalau xpuas hati ngn aku bkm ni cara dia.. Gntle ckit la kimak.. Mai jmpa dpan2...


Posted By: Bosan

Posted On: January 28th
Views: 464
Sesiapa yg setuju tolong komen

Muka pecah rumah tu mengaku diri tu elok.. ada yang nak.... huhu .. ashari tu yang bodoh ambik hang.. kalau aku la.. sanggup aku cium taik lembu dari dekat dengan hang..

dah la hitam.. perangai mcm sial... maki sana maki sini.. ugut sana ugut sini.. tapi satu pun tak buat..

sendiri buka buruk sendiri.. sekarang baru nak cover...

ha ha ha

sialn


Pages [ 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ] Next Page ->