Total Comments 2648 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: Dasar Lelaki Semuanya Sama

Posted On: January 29th
Views: 423
gay semakin menang

....tahniah kat semua kaum gay kat Malaysia ni ....kita semakin menang !!! ...kerajaan tak mampu buat apa2 nak hapuskan kita semua ....setakat dok serbu pusat2 urut gay atau sauna gay tu takde hal la ...satu kena tutup , bukak lagi 10 pusat urut ....gay yg berdaftar kat website Manjam tu pun dah capai 36000 orang ....tak caya cuba periksa ...


Posted By: Mohsin Talaha

Posted On: January 29th
Views: 429
ehmm.. janda gadis isteri orang

dijemput janda gadis isteri org .. umur 40+
email abang kalau rasa nak kena jilat..
mohsinboby@hotmail.com


Posted By: man gian

Posted On: January 29th
Views: 474
012 515 2379

Saya ingin berkenalan dgn jantan kuat main.kalo sudi tlg cal saya no ni 012 515 2379. Org penang batang kuat.


Posted By: mimi penang

Posted On: January 29th
Views: 472
col i 0174517855

Saya nak urut batang yg lelaki penang siapa minat blh col i,hanya harga blh bincang.ok


Posted By: boeh call klalau xouas hati

Posted On: January 28th
Views: 511
0174858527

bosan taij babi


Posted By: yusman

Posted On: January 28th
Views: 505
siapa nak kawan.

Mencari kawan setia d utara aja yg sudi ber kawan saya blh sms no 012 541 7448.janda ?gadis tua?gay,.amat say hargai. Skrg.


Posted By: Bosan

Posted On: January 28th
Views: 494
Sesiapa yg setuju tolong komen

sendiri pos sendiri komen....

cara tulis pun dah tau dah... jgn igat org lain tak tahu...


buat geli ja..

taik lembu....


Posted By: to bosn kimak

Posted On: January 28th
Views: 522
0174588527

call ak anytime.. xpuas hati mai dpan2..


Posted By: bosan

Posted On: January 28th
Views: 519
sesiapa yg setuju tolong komen

ok la ak mengalah la ak mnta maaf aku
ok. ak xpost lgi dah

msti lgi teruk dia akn post sememngnya aku ni tngah sngap xda sesiapa yg ak nk main ak ak ke sesngap.thap gaban ah... sesiapa yg lalu dngn aku.

ak xguna lgi nmber tu sal ak ni penakut la xpnah gaduh. ak xd niat nk kimakn




....... aku bukan nk sialkan sesiapa or nk gaduh..


Posted By: zain

Posted On: January 28th
Views: 513
to an manggis

Senang jer nak cari BOSAN 0174582776..kau pegi kay telekomunikasi cari alamatnya insaaalah ada yg tlg...kau cari dia smpao dapat pukol kasi mampos..mnyebok jer kat lamanni..klu dh mmpos baru am..aku pun dhgeram dgn BOSAN..berusaha laj wahai wan manggis cari smpai dpt..


Posted By: Bosan

Posted On: January 28th
Views: 492
Sesiapa yg setuju tolong komen

Dah buat balik perangai... cuba berlakun jadi orang lain

dasar anak jalanan...

tak anak luar nikah sapa lah tah


Posted By: bosan

Posted On: January 28th
Views: 495
sesiapa yg setuju tolong komen

sbenarnya aku tertekan ak susah nk dpatkan psangan
xtahu knpa org smua xhingin ng. ak muka elok ja ensem the old face not baby face

but ak tringin nk jdi cute the baby face but why i can't do i
sedih aku kena kutuk gila 2 dgn bdak2 plu ni

plu mna yg nk sudi trima aku ak dah xthan cmburu rgok smua org sng2 ja dpat psangan nk. nk main
.... mzi ko add la ak mizi tu my taste. sesuai sngt dgn ak bosan..






Posted By: bosan

Posted On: January 28th
Views: 487
sesiapa yg setuju tolong komen

mak aku nk cari ank ikan... mak aku sesangap gegila babi... psal butuh pak ak dah siplis.. takut nti rosak puki msk aku.. dah la barai ampa agak2 la.. mak sngap gila babi dah tahap jolok ng. timun dah btol thap gaban... spa nk tlog puaskan mak aku.. dialu alukan... boleh bayar kat mak sya k.. bgi la kt dua 2 riggit pun bole.. pdan la puki mak a ku tu pun dah brbau hnyaq... aku ni pun ank dia hasil dia jual puki 2riggit vgi mak aku dah mcam dua ribu.. biasa la mk aku ni terencat akal ckit..


Posted By: la mai ak nk buat kt hg..

Posted On: January 28th
Views: 482
hg jawb sat call aku babi

puki mak hg busuk hanyir... pliaq pk. hg kba siplis tu dapat hg muka siplis jugak... ak t cari hg smpai dapat. k... klau ngn dua aku xbuat ngn hg insyaalla... xleh layan hg ni... hg tu yg bacul lai face to face... ak call pun xagkat.. penakut cm babi... ak akn cari jgak hg... dasar butuh pak hg kena siplis


Posted By: Bosan

Posted On: January 28th
Views: 463
Sesiapa yg setuju tolong komen

SIAPA YG TERINGIN KAT HANG.. bacul... ashari hidup lagi. tak jauh pun. nibong tebal dgn pbuntaq.. tak ada pulak hang buat. cakap berapi. buat tak berani... buktikan dulu hang berani mcm yang hang dok kata dulu tu barua ooo...

kesian kat mak hang yg dalam kubuq tu.. dok maki mak org lain.. mak dia dok seksa dalam kubur sebab dapat anak celaka mcm hang..

sialan....


Pages [ 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ] Next Page ->