Total Comments 2933 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: sepi dah

Posted On: February 10th
Views: 1092
sedor diri

PETANG SEMALAM AKU TERSEREMPAK DGN ASAARI DEKAT BATU LIMA KEDAI ROTI CANAI TEPI BAN. DENGAN MISAI NIPIS DICUKUR. DOK MAKAN ROTI CANAI DENGAN BUDAK AYIE PARIT BUNTAR. SIAP BERGURAU SENDA LAGI. TU LA DINAMAKAN BAHAGIA DENGAN ORANG YANG KITA SUKA. KAU?????


Posted By: wan manggis

Posted On: February 10th
Views: 1051
wahh hebatnya...

hebatnya dia. hebat maki. hebat tulis. hebat ugut. satu haprak pun tak ada lagi yg dia buat. dok melalak ja. semakin hari semakin ashaari bahagia. dia semakin hari semakin derita. lamanya dok cari ibu santau. ka tak ada duit nak bayar. susah apa pi je la rembat duit org. mcm yg hang dok rembat duit ashaari tu.

aku cuma recall balik apa yg kau cakap ja. sebab hang byk cakap. tak ada habuk.


Posted By: ni last post aku...

Posted On: February 10th
Views: 1056
klau ampa nk ckap ap amp ckap la

Aku dah xpduli dah cuma satu hg aku mahu...mnusia yg kianat dgn aku... Dah hina aku mcm2... Ak xpham manusia jnis ap... aku cuma fham ap yg aku nk... Sndri yg nk...


Posted By: kita tggu tengok dah la... ckap bnyk xd guna..

Posted On: February 10th
Views: 1066
ashaari aku akan pstikn..

Korang tggu k...tngok... Puki mak xkn brni jmpa dpan2... Aku dah pnah p umah dia aku hmbat ngn kayu lari msuk.umah... Sembg ja lbeh... Haram pnakut... Xpa la kita tggu tngok.dah la... Aku dah xkcian dan org tua ni... Aku akn pstikan mampus kna santau... Skrg aku tngah cari tmpat nk buat... Aku tngah cari blah slama perak... Aku skrg ni kt selama.. Tdir umah member aku... aku dah jmpa pun... Aku nk.bgi pluang kat org tua ni puaskan dulu nfsu sonsang dia... Enjoy l dulu..... Jgan nti call aku xthan mnta maaf... Demi allah dua klalimah hadah.. Aku xmaaf dah.... Tggu ja next step n step by step im the answer all this.... Aku dah xpk dah mak hg yg dah nk mampus dah xda spa cuma harap ank yg xguna sorang ni ja... Ni bukan alasan aku sblum2 ni xtrjadi ap2 kt ank hram tu.But ak msih lg... Tggu ja babi sial... Aku dah xda hati perut dah nk pk psal mk hg smua... Aku akn blas jgk utk hg... Sekali dah aku btol2 nekad.. Aku akn truskn.. Aku xkn brundur lgi dah... Ko yg nk aku jdi kjam mcm ni... Dan cuma aku psan jgn cari aku klau nti... Tu ja.. Aku xkn maaf dah... aku xugut tpi memang aku nk buat btol2... 2 3 org yg mympuk buat aku btol2 gram.. Org yg mympuk mcm bosan.. Aku dah dpat fhoto hg kt fb... Hg pun akn trima sma mcm ashaari... Ashaari hg manusia celaka... Hg sndri yg pilih jgn slahkan aku... Jgn kata aku jahat... Aku xpnah pun jhat dgn hg... Aku xpnah pun buat hg... Aku xpnah


Posted By: naomei

Posted On: February 10th
Views: 1060
ku bohsan

Korang , aku bohsan la .... aku nak cari kawan yang berumur 25 kebawah ada x ? Lau ada add aku dkat wechat naomei96 ..
Atau call aku 0194927661


Posted By: to wan mangis

Posted On: February 10th
Views: 1085
sedor diri

ala wan bukan berani pun nak buat. dia cuma nak ugut ashaari ja la. bagi ashaari takut dan balik kat dia. bukan berani nak buat pun. layan ja drama tu. sikit kureng dari areana rose....


Posted By: to wan manggis

Posted On: February 10th
Views: 1053
wan sedo la diri

wan aq da tahu ko.... ko jgn la rendahkan diri lu wan manggis... aq dulu da mula suka kat lu walau lu itam wa emang suka itam bab itam itu menawan tapi bila tgok pos lu dalam ni wa da ase lu terdesak sangat dan x boleh d percayai... wa da mula takut pada lu wan manggis.... lu pk la apa wa cakap nie tapi nampak la sangat cam lu terdesak bro jgn la malukan diri sendiri ada otak pakaqi brooooo





Posted By: aku la

Posted On: February 10th
Views: 1045
dah tak ada ka

AKU SAKSI MENGATAKAN WAN TAK BERANI BERTINDAK


Posted By: wan mangis

Posted On: February 10th
Views: 1019
sedo la diri to kome

setuju sesangat.


Posted By: to wan manggis

Posted On: February 10th
Views: 1009
sedo la diri to kome

dah la wan aq tgok fb ko memang ko hodoh... aq xkesah ko hodoh pale da botak... da la itam legam

itu rupa ko aq pon bukan lawa sgat tapi xla aku propa dalam nie mcm ko... patut la ko mcg nak kawan gan orang tapi orang xnak....

ko da propa no ko so ada yg nak kawan gan ko pon takot nanti ko propa dia plak

da la xnyah drama sangat ... aku tahu ko cam mana...


Posted By: sepi dah

Posted On: February 10th
Views: 1016
ya ka?????

aku tak percaya. byk sangat dia tipu dalam ni

dari dulu sampai sekarang mcm mcm citer dok putar.

senangkan nak sautau kan org.

BERANI KA????????????
ATAU HANYA PROMA?????

AZWAN ALI...HIHIHI


Posted By: wan mangis

Posted On: February 10th
Views: 1015
TAK SUSAH

bukan susah pun nak dapat ashaari tu. kenapa lak susah2 nak msg dalam ni. dia ada area umah dia ja. aku yg jarang keluar batu lima pun jumpa. tak payah janji pun. dia selalu pi sawah sana. lagi senangkan. kat sawah dah tentu tak ada org. itu la masalah wan, cakap ja tak berani buat. kalau org berani dah lama buat


Posted By: ckap bnyak xda guna la

Posted On: February 10th
Views: 998
kita tggu tngok...

Cmform la ashaari ni akan derita sblum mati... Aku xda hal la org tua.. Tapi lu sial pnya kaki..... Klau stakat muka kembng... Tua lgi bkdut... La hg nk.ckap ap ckap... Gua xd hal.. But after that ..my turn gelak ktawa... .. Sblum aku knal.hg lgi dah blmbak la yg aku pnah kwan... Bila2 msa pun aku boleh cari dpa... Klau takat hg babi tua.. G mampus.. Tpi kna ada pngajaran ckit la utk hg.... Psal mk hg xbgi hg mati kcik3 dulu....aku dah brsumpah dgn nma allah... Aku akan pstikan org tua mcm hg pupus dari dunia yg nyata... Aku xbodoh nk g rumah hg.. Nk serang kt rumah... Hg tggu dah la kimak... Smua org dlam ni yg baca post ni.. Jadi saksi aku brsumph dgn nma allah... Dgn dua kalmah syhadh..


Posted By: wan mangis

Posted On: February 10th
Views: 972
JANGAN CAKAP SAJA

Wehh jangan cakap saja. kami pengikut setia kisah percintaan wan dengan ashaari. semakin panas sekarang ni. apa kesudahannya, nampak gaya mcm wan magis dah mula mengalah sebab ashaari semakin bahagia. pi sana sini dengan budak cute abis. patut la dia usaha nak pisah dengan wan sebab dia ada yg lebih baik.matlamat dia nak tinggalkan wan ada sebabnya. wan saja tak boleh terima hakikat.. semoga bahagia.


Posted By: sanggap

Posted On: February 10th
Views: 978
0174804514, 0174858527

Aku sngap butoh cepat la hmpa x phm bahasa ka suku sngap butoh...aku ni keturunan hindu paria tu yg prngai aku terok cepat la call aku dh bebulan dh aku bg nmbor hp aku kat hmpa tapi sapa pun xdak call aku..aku akui muka aku burok panjang berkulat sapa tngok pun x lalu..dulu ada yg ajak jmpa aku tapi bila dia lihat muka aku terus lari lintang pukang..sbb muka aku panjang hitam berkulat.


Pages [ 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ] Next Page ->