Total Comments 3222 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: saiful epul

Posted On: Apr 7, 2014
Views: 2663
mencari kenalan bangsa cina

Hai......nk cari member baru yg bangsa China/Chinese....klu Sudi...
Info
0175699652
We chat 0186606045


Posted By: saiful epul

Posted On: Apr 7, 2014
Views: 2582
mencari bf @ kenalan baru

Sy single....nk cari bf @ member baru yg Sudi berkenalan dgn sy..
Info sy
0176599652
We chat 0186606045


Posted By: budak kuantan

Posted On: Apr 7, 2014
Views: 2514
nak abg angkt

salam.. ada x abg yg dh kawin atau x, yg sudi jd abg angkt saya.. umur 25-49,, klu sdi mcj no ny 0145204039.. terima kasih...


Posted By: viva hitam

Posted On: Apr 6, 2014
Views: 2520
to boy

Pppppp raahhhhh nk wanita pdahai ang tu ,,bek pondan ka gay ka ang dh tutuh knyang2 awai2 siap bwk gambiaq tuuuu mamat ni,


Posted By: hafizpd

Posted On: Apr 5, 2014
Views: 2605
fin top guy

hyep..im here to find top not bottom..majoriti guy which is chat wiv me are bottom..wa the ****..juz top guy area portdickson n nearby r welcome..0132032417/wechat/whatsapp..instagram official hafiz/ym plu_pd94..to top or bisex guy come to me n hit me up!!!!!


Posted By: Pembunuh Cinta

Posted On: Apr 5, 2014
Views: 2627
nak kawan melayu jekk

saya bottom mix melayu n chinese,21 thun,msh belajar,mencari kawan melayu yg berumur 22-30 tahun. stay area Gemas,negeri sembilan atau area Kelana Jaya,selangor. yang penting dia penyayang dan memahami. rindu sgt rse dipeluk,disayang dan dimanja.saya bosan bler sorg diri.bole temankn sy?? 0107145042


Posted By: k i m h o r n y

Posted On: Apr 4, 2014
Views: 2639
ready to roll !

fonesex di layan .. Huhuhu ! Bosan malam ni . Number masih ada di bawah .. K i m h o r n y .


Posted By: ahmadn tarmizi

Posted On: Apr 4, 2014
Views: 2587
cari chubby gemuk

sesiapa yg lepak dkt tasik pemaisuri
whatsaap danwechat mizi
bottom/flex,chubby
melayu
WECHAT:WXID_ELCNOTPQ97YH12
WHATSHAPP@ LINE :0196423105


Posted By: minat 50an

Posted On: Apr 3, 2014
Views: 2604
cari yang misai tebal

sya lelaki 20an mencari bapak2 yang umur 50an dan keatas, yang ada bulu dada yang lebat, bulu lengan yang lebat, misai yang lebat, janggut yang lebat dan bulu betis yang lebat. kira lelaki 50an yang banyak bulu lah, sya lagi suka klu lelaki tu dah penuh dengan uban, rambut putih dan misai pun dan putih. klu bapak2 mempunyai ciri2 diatas blh la kita kenal2, saya suka ringan2 je, saya xsuka main belakang (meliwat @ diliwat) suka teknik 69 dan romen2. saya tinggal di kelantan, blh msj sy 0139306924 tp jgn cal kerana sya dan berkahwin.


Posted By: boy

Posted On: Apr 3, 2014
Views: 2579
mencari teman yang setia.

Saya nak mencari wanita yang ikhlas dan jujur,serta tahu menghargai kasih sayang,kalau sudi tel@whatsapp ja sya di no-01115633370,,hanya wanita sahaja bapok@gay tak dilayan ya..


Posted By: haha.....

Posted On: Apr 3, 2014
Views: 2577
cari abng angkat yng xmok.&x pondan.

hi sye tngah cari abng angkat yng baek and jujur.........klau ad cal je k.0193661542.....


Posted By: syah

Posted On: Apr 2, 2014
Views: 2626
looking for masseur

hai, any masseur here? area melaka.


Posted By: along

Posted On: Apr 1, 2014
Views: 2719
shamil

32 mai no fon nk borak2


Posted By: Nan

Posted On: Mar 31, 2014
Views: 2730
Lelaki Dari Kota Bahru dan Tempat Lain

Hi saya berbangsa India dan beragama Hindu.Akan berada diKota Bahru atas permintaan ramai urusan Kerja (Urut Badan) 1/2 June 2014.Ingin berkenalan dengan Lelaki Melayu yang bujang,Kawin atau (Duda pilihan utama).Saya 41/176/67 badan berbulu serta sunat.
Siapa yg minat dgn org mcm saya,bolehla tingalkan sms kat phone saya.Sms aje okay.Lelaki dr tempat tempat lain pun di alu alukan
James 012-6328447


Posted By: shamil

Posted On: Mar 31, 2014
Views: 2683
along

Shamil dok kedah tapi skrng mlka alr gjh stdy dkat sane..
Umo shamil 20...along pulak....


Pages [ 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ] Next Page ->