Total Comments 3058 | Start A New Comment
Post Info Comment
Posted By: khairul ikhwan bin ismail

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1440
017 5870987

Aku khairul ikhwan lebih dikenali wan mggis banduan ingin meencari pasangan umor dari 35 ke 85 th , aku nak jaga pasangan aku smpai kiamat, sesiapa sudi mcj or wsapp di no ini 0175870987, aku ini ketagih tegar nk isap butoh dan tutoh lubang taik aku..klu dpt aku x pos dh nombor hp aku kat sini, msalahnya smpai sekarang masih blum dpt lg..muka aku sebenarnya ensem tapi monyet lg ensem dari aku..tlg la dh tiga bulan aku xdpt isap butoh telan air mani...wsapp lah nk tngok muka aku yg burok ni..017 5870987...tlg la kat aku yg sangap butoh ni..lubang taik aku gatai xdak sapa yg tutoh..


Posted By: abeHOT

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1419
abe nk seore lelaki , utk sex . 01111022896

Call sms whatsapp abe 01111022896
Abe nk sex


Posted By: azuarzul

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1389
0123456789

Nk romen mcmmna nk tngok muka wan mggis pun x lalu..dgn bekulat muka pnjang hitam legam..


Posted By: Saha

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1366
btul kot

tak betul tak kata kan... memang betul kot depa buat mcm tu.. mana ada duduk sekali tidur sekali tak romen tak pelu????????


Posted By: zali

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1335
kpd wan mggis

Semua dh tahu ashaari x pernah suka ke wan mggis bnduan..buat malu je wahai wan mggis bnduan pos kata ashaari pnah romen hg ..pelok hg..aku dh tngok wsapp hg mmg hg hodoh


Posted By: wan mggis banduan

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1334
017 5870987

Aku wan mggis.hitam berkulat...aku ketagih butoh...dtg la umh aku...tapi duit hmpa jaga aku ni pencuri ..kan aku bnduan jiran aku pun x suka kat aku...aku lalu ja depa ludah kat aku


Posted By: azuargil

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1313
drama wan mggis

Drama wan mggis dh bermula pos nmbor hp baru lg nk bg laku...satu wan mggis pos berpuloh ashhari pos..drama bermula dari wan mggis banduan..


Posted By: ank bbi

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1286
pos lgi byk bbi tua

hg penah romen dgn aku juga.
hg bagi duit kat aku juga.
hg tidur peluk aku juga
bodoooh ooii kimak laknat


Posted By: wanmggis banduan

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1271
017 5870987

Dari tnghari smpai lani sapa pun xdak wsapp aku..tlg la aku ketagih butoh...nk tngok muka aku wsaap pic double lagi..0175870987


Posted By: wan mggis banduan

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1252
017 5870987

Aku tau nabi x mngaku umat kat aku..tapi aku krtgih sngat kat butoh hmpa..biarlah aku berdosa smpai akhir hayat ..aku ni ahli neraka..smbhyang pun x pernah...yg aku tau bg lubang taik aku sapa ug nk tutoh aku..wn mggis bmduan..0175870987


Posted By: wan mggis banduan

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1215
017 5870987

Aku khairul ikhwan bin ismail ingin mncari sapa yg sudi bg butoh kat aku...umor dari 35 ke 80 th... Aku nak isap butoh dan telan air mani..round kedua tutoh lubang taik aku yg bnyak taik...nk tngok muka aku wsapp..aku mngaku muka aku hodoh hitam bekulat panjang ..sekali lg aku merayu glg la aku sangap butoh..nmbor hp baru aku..017 5870987....seklai lg aku mrayu wsapp 017 587 0987 wan mggis banduan


Posted By: ank bbi

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1211
prangai kimak

Sesuai utk org tua ja... Bodoh mak hg branak kt hg bla smpai bsaq.. Klau aku jdi mak hg aku dah bunuh dri kcik... Besaq pun hg bukan guna pun... Duet pun xpnah bgi kt hg... Nk beli mkan kat mak hg... Gas abis pun mak bgi duet soh pi beli... Amik jgk duet mk hg.. Bekira klau guna duet sndri...biaq mak sprg2 dmam pub buat xtau.. Kot nk p beli ubat... Tgal mak sorang2 kt rumah.. Bodoh kan ank.mcm hg... Dah bdoa utk neraka pun tidak.. Pasal hg xpnah smayang... Msuk umah pun xpbah bgi slam kat mak... Bodoh.... Mak hg sndri pun hg nk tolak mak hg suh marah aku... Sdgkn hg yg bodoh... Org mcm hg ni... Btol xbrguna... Stu sen pu. Utk mak hg... Bodoh??.. Duey sbulan 100 pun xboleh nk bgi kt mak... Bodoh. Mak hg abis duet bribu bli susu kt hg.. Mai bsaq main dgn jntan.. Main... Drhaka dgn mak sndri... Bodoh sial laknatullah..


Posted By: khairul ikhwan bin ismailaku wa

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1208
017 5870987

Dtg la umh aku kmpong besar nibong tebal sapa nk lubang taik aku..aku tggu kedatangan hmpa...dompet hmpa jaga aku suka mncuri aku dh biasa mncuri...aku pun dh ketagih nk masok penjara..dulu aku masok penjara sg petani sbb pecah kedai di sg bakap...x lama lg aku nk masok penjara lg...sblum aku masok penjara hmpa semua dtg la umh aku ..aku nk isap butoh hmpa..017 5 8 7 0 9 8 7.....


Posted By: wan nggis banduan

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1171
0175870987

NAK TNGOK MUKA AKU YG BERKULAT HITAM LEGAM PANJANG WSAPP LA NO NI 017 5870987 WAN BANDUAN


Posted By: wan mggis bnduan

Posted On: Feb 24, 2014
Views: 1150
0175870987

Ni nmbor hp baru aku...aju ketagih ayaq butoh call la aku atau esapp tngok muka aku yg berkulat..0175870987..lubang tsik aku pun xdak sapa jolok...aku anak haram mak aku hindu yg tutoh kelualah aku jadi muka hindu paria...0175870987


Pages [ 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ] Next Page ->