CHEERS! - RESTAURANT ANNOYANCE -> james nightmareStart A New Topic | Reply
Post InfoTOPIC: james nightmare
Posted By: tom

Posted On: Oct 28, 2005
Views: 589
james nightmare

I had a dream last night I was making love to James in a hottub with candles everywhere, he was even wearing that damn graduation cap like in his photo. I was confused when I woke up cause my mind was telling me he was a woman in the dream. I know you guys are going to tell me I'm gay but I never had gay thoughts before - so what the hell?


Posted By: green

Posted On: Oct 28, 2005
Views: 587
RE: james nightmare

dreams can be really weird. people say they often have hidden meanings, but i personally beleive that more often than not its just your brain ****ing with you.


Posted By: The Almighty Doer of Stuff

Posted On: Oct 28, 2005
Views: 579
RE: james nightmare

Yeah, dreams can be wierd sometimes. For instance, I dreamed last night that I was ****ing a girl in the asshole... except her asshole was on the back of her neck. Still not sure what that one meant...


Posted By: greg

Posted On: Oct 28, 2005
Views: 574
RE: james nightmare

well she's either a pain in the ass or a pain in the neck


Posted By: adam

Posted On: Oct 28, 2005
Views: 572
RE: james nightmare

haha
yeah your dream is just your mind throwing thoughts around...theres no meaning


Posted By: asdasdasd

Posted On: Oct 29, 2005
Views: 566
RE: james nightmare

A couple of years ago a radio host somewhere decided go without sleep for a week as part of a big charity fundraiser the radio station was doing. About 90 hours into it he started having convulsions and hallucinations. The doctors said that since he wasn't sleeping, his brain wasn't able to clear itself out or something, so he was dreaming while he was awake. That's freaky.


Posted By: greg

Posted On: Oct 29, 2005
Views: 561
RE: james nightmare

i've done that before in college during finals... never made it to 90 hrs though


Posted By: Mitch

Posted On: Oct 29, 2005
Views: 555
RE: james nightmare

I haven't slept for ten days... cuz that would be too long.


 

CHEERS!