Ska vi gå med i EMU? Hur skulle du rösta i EMU-valet om det var val idag? [92 votes total]
|
|
JA, självklart ska vi vara med och påverka! (39) |
42% |
|
NEJ, ensamma är vi starka (38) |
41% |
|
Har inte bestämt mig ännu (14) |
15% |
|
Ska inte utnyttja min rösträtt (1) |
1% |
|
Jag har inte rösträtt (0) |
|